I Premis d’Investigació UPV

El passat 24 de novembre de 2022, la Universitat Politècnica de València (UPV) va concedir 20 guardons a diferents investigadores i investigadors pertanyents a la institució acadèmica, en el marc de la I edició dels Premis d’Investigació UPV. Aquests premis reconeixen la labor al seu personal més excel·lent.

El premi a la Trajectòria Excel·lent en Recerca en la categoria de Matemàtiques ha estat dominat per l’Institut Universitari de Matemàtica Multidisciplinària, ja que els tres candidats, Alicia Cordero, Néstor Thome i Juan Ramón Torregrosa, són membres d’aquest Institut. Finalment, el professor Juan Ramón Torregrosa va obtenir el premi a la Trajectòria Excel·lent.

D’esquerra a dreta: Néstor Thome, Rafael Jacinto Villanueva, Juan Ramón Torregrosa, Alicia Cordero i Juan Carlos Cortés.

També cal destacar la nominació de Rafael Jacinto Villanueva i Juan Carlos Cortés per al Premi a la Publicació Excel·lent d’Investigació, pel seu article Computational uncertainty quantification for random time-discrete epidemiological models using adaptive gPC. DOI: 10.1002/mma.5315.

En aquesta I edició dels Premis d’Investigació UPV s’han presentat un total de 48 candidatures que han optat a les 18 categories diferents, relacionades totes elles amb la labor investigadora. En paraules del rector de la UPV, José E. Capella, aquests premis han nascut amb l’objectiu de reconèixer de forma merescuda “l’enorme esforç” de tot el personal investigador en el si de la UPV i per a “motivar al que està en formació”. “Som una universitat enormement compromesa amb la investigació, estem en les primeres posicions en molts dels rànquings en aquest aspecte i aquesta iniciativa reforça la nostra aposta”, va sostenir Capella. Per part seua, el vicerector d’Internacionalització i Comunicació, José Francisco Monserrat, va destacar el nivell “altíssim” dels treballs presentats fruit dels requisits “tan estrictes” que s’havien de complir, segons les bases de la convocatòria. “I més en un any en què s’han trencat tots els rècords de la UPV en activitat investigadora”, va afegir Monserrat.

D’esquerra a dreta: Néstor Thome, Rafael Jacinto Villanueva, Juan Ramón Torregrosa, Alicia Cordero, Juan Carlos Cortés i Antonio Hervás.

Bookmark the permalink.

Comments are closed.